In de tiende kosmische versnelling

26 september 2017

Ik schreef enige tijd geleden dat er zoveel is wat ik zou willen zeggen, in hetgeen ik voel, zie, ervaar, maar kreeg het (nog) niet in woorden op ‘papier’. Nu ga ik het proberen omdat we inmiddels in de tiende kosmische versnelling terecht zijn gekomen en dit brengt bij velen onder ons een lichamelijke (hormonale) disbalans.

RVE_2837

We zijn niet alleen in tijd en energie versneld, ook in ons lijf, hart, geest, ziel & mind.
Voornamelijk ‘vrouwen’ hebben last van een hormonale disbalans, wat lijkt op de (peri)menopauze. Hierdoor kun je onder andere verandering in je menstruatie cyclus ervaren. En vooral spierpijn/koudheid in de nek.

De tiende kosmische versnelling biedt ons de mogelijkheid om meer in ons kracht en autonomie te gaan staan. En als jij je daartegen verzet, dan kun je de volgende symptomen/verschijnselen in lijf en leden ervaren:

  • Duizeligheid
  • Spierpijn in nek, rug (onder borstbeen), armen
  • Koudheid
  • Sterkere toename van ‘ in controle (willen) zijn’
  • Hoofdpijn
  • Druk in hartstreek
  • Vatbaar voor iedere verkoudheid/griepgolf
  • Thema’s uit kindertijd die weer naar boven komen
  • Ervaren van diepe eenzaamheid
  • Financiële tekorten
  • Pijnlijke, stramme voeten (na (nacht)rust)
  • Vermoeidheid (al bij het opstaan)
  • Onrust
  • Zware benen
  • Gewrichtspijnen

Als we niet mee ‘willen’ met deze tiende kosmische versnelling dan kunnen al onze creaties en manifestaties niet sneller tot stand komen, in de 3 dimensionale werkelijkheid.
Vraag jezelf dus maar af wat er daadwerkelijk in je hart leeft, wat je (ziele)intentie is. Het antwoord hierop heeft absoluut invloed op de uitkomst binnen het huidige, versnelde ascensieproces. Niet alleen in jou zelf, maar op de gehele aarde.

De versnellingen in energie, – die eigenlijk al meer dan een half jaar voelbaar is, heeft al bij heel veel mensen onopgeloste zaken en nog niet uitgewerkte thema’s naar boven gebracht. Met de toegenomen kracht is het mogelijk sneller door processen heen te gaan. Geef je dus over.
Hoe? Volg deze ontspanningsoefening maar, die je dagelijks kunt doen:

“Kies/plan een moment van rust. 
Je ‘sluit je af’ door je ogen te sluiten en je te concentreren op het beheersen van je gedachten door je volledig en uitsluitend te concentreren op je ademhaling. Je zit in een ontspannen houding bij voorkeur in een stoel op eetkamerstoel-hoogte. Terwijl je je voeten naast elkaar plat op de grond houdt (geaard), houd je de rug recht (ontspannen voor je ruggengraat). Schouders recht en handen ontspannen op je schoot of op je buik. Nu concentreer je je uitsluitend op je ademhaling. Je ademt in door de neus – dit duurt ongeveer 3 seconden -, houdt dit moment even vast – ongeveer 2 seconden – , voordat je door de mond volledig uitblaast –. Let op dat niet je borst zich vult met lucht als je inademt maar je buik (middenrif)! Leg in het begin desnoods je handen op je buik terwijl je ademt. Laat na het inademen en kort vasthouden van de adem de lucht nu langzaam tussen je ietwat geopende lippen ontsnappen zonder overdreven je mond te tuiten of te blazen. Ga langer door met het laten ontsnappen van lucht uit je longen dan je gewend bent – dit duurt ongeveer 5 seconden -. Probeer te focussen op alles wat je lijf doet om te kunnen ademen. Zodra andere gedachten bij je opkomen dwing je de focus weer terug naar de ademhaling en wat je daarbij fysiek ervaart.

Doe dit gedurende enkele minuten (2 à 3 is ruim voldoende) of langer, dagelijks of enkele keren per week tot je er echt goed in bent. Bij voorkeur ’s ochtends na het wakker worden vóór het opstaan, en ’s avonds vóór het slapen gaan. Gebruik geen sigaretten, koffie, of alcohol vlak voor of na de ademhalingsoefening.

Spreek nu je er goed in bent met je zelf af dat je bij iedere inademing focust op het ‘inademen’ van die kwaliteiten (bijvoorbeeld moed, wilskracht, doorzettingsvermogen) die je nodig hebt voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Het uitademen verbind je met het loslaten van die aspecten in jouw persoonlijkheid die het je zelf zijn, je doel realiseren, belemmeren (bijvoorbeeld angst, twijfel en onzekerheid).

Het is van belang tijdens meditatie nuchter te zijn. Overigens behalve voor het concreet maken van je doel zijn deze oefeningen ook een erg belangrijk hulpmiddel om te leren je gedachten te vertragen en uiteindelijk de tijd stil te leren zetten. Je bezit deze mogelijkheden al maar je dient je nu te focussen op de werking ervan en vervolgens de beheersing.

Houd er rekening mee dat deze oefening frustrerend kan zijn voor iemand die snel denkt en veel concludeert en daardoor soms moeilijk kan voelen. Laat je hierdoor niet ontmoedigen. Je zult echt snel resultaten boeken en de bedoeling van de oefeningen zal steeds concreter worden tot je uiteindelijk met de oefeningen volledig in het hier en nu beland waar beperkende overtuigingen geen enkele rol meer spelen.

Overigens kan deze oefening erg behulpzaam zijn bij het vergemakkelijken van ontspannen op welk moment je dat ook nodig denkt te hebben. Bijvoorbeeld om ’s nachts gemakkelijker in slaap te komen en niet wakker te liggen door gepieker of bij stress. Adem in acute stress gevallen slechts 3 tot 5 keer (dus niet minutenlang). Dat duurt ongeveer een halve tot 3⁄4 minuut! Je gedachten/controle zal meteen sterk verminderen in snelheid waardoor je snel weer uit je emotionele piek of paniek bent.”

IMG_1165
De huidige kosmische energie dwingt ons als het ware helemaal aanwezig te zijn in het NU. Vraag je af waarom jij je verzet/controle nog in je leven roept. Jouw ziel doet dat niet, enkel je verstand, vanuit je onbewust-zijn. Omdat het brein onbewust gelooft dat dit verzet op de een of andere manier een einde kan maken aan een ongewenste toestand. Het verzet echter dat het voorbrengt is veel verstorender dan de oorzaak. Stel je eens voor dat je helemaal transparant wordt, dat je geen massief lichaam meer hebt. Laat nu het geluid, of een andere oorzaak van een negatieve (lichamelijke)reactie, dwars door je heen gaan. Het botst niet meer op een massieve ‘muur’ in je innerlijk. Laat alle verschijnselen/symtomen dus gewoon maar door je heen gaan.

Je kunt de huidige lichamelijke en geestelijke verschijnselen wel ietwat ‘verzachten’ door 3x per dag Magnesium Malaat te slikken, Zink, Vitamine D en K. En om het kracht bij te zetten een kopje warm/heet water voor het slapen gaan met 1 theelepel honing, 1 theelepel Curcuma (pure poeder) en 2 druppels citroen(olie).

Deze huidige tiende kosmische versnelling stroomt binnen via de pijnappelklier, – het endocriene klierenstelsel – (hormoonstelsel), en dit kan dus veel druk en ongemak geven in het hele fysieke systeem.

Wanneer jij werkelijk begrijpt wie je werkelijk bent en wat het doel van je hart is, wordt het gemakkelijker om de uitdagingen van je leven(missie) te aanvaarden.
Ook jij zelf zal nu een manier mogen vinden om met de uitdagingen tijdens deze tiende versnelling om te gaan, tot de omwenteling in energie zover is dat het Nieuwe helemaal zichtbaar is.

Het is inmiddels wel duidelijk dat de contouren van de Nieuwe Gouden Aarde al zichtbaar zijn en de beweging hierin al heel lang bezig is! Wij zijn hier allemaal onderdeel van en kunnen onze eigen intenties hier aan toevoegen.
Door in het NU te blijven zul je merken dat je de uitdagingen makkelijk(er) aankunt.

Laten we gezamenlijk de intentie neerzetten van liefde, licht, kracht, rust, kalmte, vrede, vrijheid, balans en heelheid.
Deze intenties zullen een positieve ondersteunende invloed hebben op het ascensieproces, de planetaire heling, jouw eigen heling en die van je zielsgeliefde, en alles wat onderhevig is aan verandering.

Intussen is mijn nieuwe website (en missie) ook online: Happy Heart Company
Neem gerust een kijkje.

Met hart en ziel ondertekend,

Caroline

Carma Coaching

https://heart2get.wordpress.com/

https://www.facebook.com/carmacoachingoriginal/